avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Kalorie 2060kcal
  • Sprzęt BYDLAK 26

T.T # 76/2014 Wytrzymałośc 180 symulacja trasy"szosa"

Środa, 5 lutego 2014 · dodano: 05.02.2014 | Komentarze 6

Dzisiejszy dzień był od rana na NIE. Nie chciało mi się nic. W końcu zebrałem się w ostatniej chwili bo plan to plan ale jakoś nie mogłem się rozkręcić i noga nie podawała. Miałem myśli żeby zakończyć wcześniej ale jakoś małymi kroczkami wytrwałem zaplanowane 3h. Całość w 2 strefie...na trasach Majorki oczywiście.

Baza 3
ciśnienie krwi - przed 129/67/60 po 116/64/90
ciśnienie atm 971 hPa spada
KOW-6

Podczas dzisiejszego treningu ciągle miałem na myśli ten utwór :

Tomq74
| 16:33 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Same treningi nie są problemem. Nawet te 3h na chomiku lubię ale wygospodarowanie na nie czasu to mega wyzwanie i to mnie najbardziej ogranicza.
zorro
| 10:19 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Dzięki za wyjaśnienia. Nie spotkałem się jeszcze z takim układem treningów, bardzo ciekawe podejście. Kiedyś na pewno spróbuję podobnie. Z tym młynkiem też dobra decyzja jak noga podaje, to nie ma co mielić. Powodzenia, mnóstwo kręcenia przed Tobą.
martink
| 07:58 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Jestem oczywiście na bieżąco z kalendarzem wyścigów. Dla mnie zamiana Suchedniowa na Łączną nie ma jednak znaczenia bo wszystko wskazuje na to, że w czerwcu i lipcu nie będę startował
Tomq74
| 03:08 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Plan przewiduje 4 serie 6-8 treningów z czasem minimum 150min. Wczorajszy trening to 2 z 2 serii. Na interwały, przyspieszenie plus wytrzymałość przeznaczam dwa pierwsze tygodnie marca potem technika i interwały w terenie. Mam już opracowane dwa mini kółka w moim domowym lesie z przewyższeniem 30 i 55m i technicznymi zjazdami. Mam zamiar się na nich katować jak tylko pogoda pozwoli.

Na razie jednak koncentruję się na wytrzymałości a właściwie przyzwyczajaniu się do "wyższego taktowania" na aktualne 3 godzinne ścigi. Jest to mój słaby punkt bo do sprinterów nie należę a dystanse na poziomie 60 km na jakich teraz startuje trzeba robić ze średnią minimum 20km/h+(teren oczywiście). Na podjazdach ,interwałach zawsze czułem się swobodnie i pewnie.Tam gdzie bardziej pod górę to moja szansa. W tym sezonie podjąłem nawet decyzje o zmianie koronki młynka z 22 na 26 bo strasznie się na ostatnich ścigach męczyłem kadencją 5000+ ;) i tempem żółwia.

Takie długie treningi maja jeszcze jeden długoterminowy cel.

Coraz poważniej myślę nad przejściem na dystanse MASTER/GIGA. Doskonale wszyscy wiemy co to znaczy....w moim cyklu to ścigi średnio 5h . Jeszcze nie w tym sezonie ale jestem coraz bliżej podjęcia tej decyzji. I tak dla usprawiedliwienia to nie chodzi o "przejechanie/przetrwanie" dystansu GIGA bo zabawa jest wtedy kiedy się ścigasz.

Marcinie nie wiem czy wiesz ale wypadł nam z kalendarza 4 etap "Suchedniów" a właściwie to zmieniła się lokalizacja na "Łączną" :)
Mnie osobiście zajebiście to pasuje bo nie będzie sprinterskiej prostej jak w Suchedniowie tylko prawie z miejsca atak na Bukową i pasmo Klonowskie :)....zresztą co ja Ci tłumacze he he.

Pozostanie tylko Zagnańsk nie po mojej myśli ale tam z przyjemnością będę Cie asekurował i blokował rywali :)
zorro
| 20:56 środa, 5 lutego 2014 | linkuj Ile jeszcze dni z rzędu będziesz miał trening koło setki. Bo widze, że od kilku dni nieprzerwanie po 3 godziny dziennie. Respekt.
martink
| 17:32 środa, 5 lutego 2014 | linkuj Kiedy interwały ? :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!