avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Sprzęt HEX V4 SZOSA 26

Szosa # 6 Gonić FOCUSA czyli ustawka z Marcinem

Sobota, 1 marca 2014 · dodano: 01.03.2014 | Komentarze 7

Planowaliśmy tą ustawkę od jakiegoś czasu i wreszcie się udało. Zbiórka w Starachowicach i jedziemy ,tzn ja gonię ile sił :)  a Marcin spokojnie jedzie :). Jedziemy w stronę N.Słupi nowymi ( dla mnie) asfaltami.  To było na prawdę mocne tempo jak na mnie i pogoń za super szybką szosą na moim niezbyt wyścigowym  mtb ;P . Szczerze dostałem po dupie ale tak miało być i jest zajebiście :) Momentami brakowało biegów a momentami nogi.  Rekord vavg w tym sezonie ale to tylko dzięki Marcinowi bo wiózł mnie pięknie na kole bez ściemy przez całą trasę. Myślę że bez ogona byłby w stanie wycisnąć spokojnie średnią na poziomie 33. Widać ze noga podaje. Spoko forma Marcinie ....SZACUN..... Ogólnie super ustawka. Dzięki i chcę więcej :) oczywiscie jak zechcesz się ze mną męczyć ;P

Kategoria trening szosa

Tomq74
| 14:38 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Ja właśnie też psychicznie zaczynam się męczyć na szosie i mtb ;) Marcin ma mocną nogę , szosa i dobre tempo to jego mocna strona. Miałem już przyjemność zostać pokonanym przez Marcina na sprinterskim maratonie w Zagnańsku 2013 i dlatego wiem kogo wołać na ustawkę żeby się trochę sponiewierać ;P
zorro
| 14:04 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Nie wiedziałem, że tak łatwo znajdziesz kogoś, kogo będziesz spowalniać :-) A szosówkę polecam, warto kupić. Całkiem inne wrażenia z jazdy. Na MTB szosa mnie męczyła psychicznie, a na kolarzówce można jeździć cały dzień. Oczywiście jazda w terenie dużo ciekawsza, ale nawet czołówka maratonów MTB ma 70-80% treningów na szosie.
Tomq74
| 13:54 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Inwestycja w rower szosowy to dobry pomysł. Ja też mam takie plany od jakiegoś czasu...ale jednak mtb to jest to co mnie bardziej ciągnie dlatego jakoś tak z tym zwlekam mimo ze dużo trenuje na szosie i sumie powinno być odwrotnie.
martink
| 20:45 sobota, 1 marca 2014 | linkuj Również jestem na TAK :)
birdas
| 20:23 sobota, 1 marca 2014 | linkuj Wszystko super ... gratulacje wyniku. Ja po sezonie jak mi się nie odwidzi sprawię sobie szosę bo mnie lekko psychicznie męczy walka z "czymś" co się inaczej przesuwa w terenie niż mój rower. Może jest to trochę rozwijające treningowo (bo trzeba więcej sił włożyć), ale chyba nie o to chodzi. Zawsze można utrudnić sobie życie dokładając 10 kg kamieni na plecy lub skręcając linkę na tyle aby hamulce tarły o koło, ale to też raczej nie jest droga do celu. Różnorodność form treningu chyba jest też istotna. Kolarstwo to nie tylko rower, ale też siłownia, basen, narty, a także dobór odpowiednich "narzędzi" i "form" treningu.
Tomq74
| 17:10 sobota, 1 marca 2014 | linkuj Jak "sponiewierać" to jestem na TAK :) Wypadało by Św. Krzyż zaatakować....
martink
| 17:05 sobota, 1 marca 2014 | linkuj Eee 33 to chyba by się nie udało :D Dzięki za Towarzystwo - było zajebiście. Oczywiście że zrobimy jeszcze wspólną traską. Wprawdzie najbliższe weekendy mam zajęte ale myślę że pod koniec marca damy radę wspólnie się sponiewierać :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!