avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Sprzęt HEX V4 SZOSA 26

Szosa # 14 Asfaltowo i szutrowo

Piątek, 4 kwietnia 2014 · dodano: 05.04.2014 | Komentarze 0

Ciepło , słonecznie i "jakby" słabiej wiało :) Najpierw standardowa już runda do Kielc przez Zagnańsk i nawet niezły czas przejazdu bo na nawrocie mimo spokojnej jazdy mam tylko 5 min straty do rekordu i vavg 30.66 km/h. Nie szarpię się jednak na rekordy bo w planie mam wjechanie w teren. Dzisiaj wyjątkowo zrobiłem kilka fotek. Nie lubię się zatrzymywać na treningach ale ładna pogoda i widoki kusiły choć jakość z fona taka sobie.
Ostatnio trenuję na trasie Kielce-Zagnańsk bo bardzo podobają mi się tamte górki , zresztą nie tylko mi się podobają bo zawsze kogoś trenującego tam spotykam. Ostatni przed Kielcami zjazdo/podjazd to sekwencja trzech górek w jednym o długości 3km i ponad 100m przewyższenia. Uwielbiam się tam katować i Hr maxy na poziomie 95% to właśnie tam...

W planie miałem wbicie się na szutrówki w stronę Świniej góry i w Zagnańsku robię skok do lasu. Początek ładnie wygladajacy ale wiedziałem co mnie czeka za kilka km.

Kilka podjazdów i zjazdów dosyć szybkimi pożarówkami.

Były też odcinki telepiące i mocno zwalniajace.

W trakcie jazdy zmieniłem kilka razy zaplanowana trasę bo jeszcze "tam" i jeszcze "tam" i w końcu trochę sie pogubiłem i nie wiedziałem gdzie jestem. Pojechałem nz czuja i wyjechałem znowu w Zagnańsku przez co prawie spóźniłem się do roboty ;)
Ogólnie fajna traska wyszła, trochę dłuższa niż planowałem ale przynajmniej się w lesie dotleniłem.
Na koniec jeszcze samojebka ;)