avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Sprzęt HEX V4 SZOSA 26

Maraton ŚLR # 1 Daleszyce 2014- Jestem MASTER

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 13.04.2014 | Komentarze 12

Nowy sezon. Nowy regulamin i nowe plany. Pierwszy start sezonu w KULTOWYCH Daleszycach z zajebistą trasą, super rynkiem i innymi atrakcjami typu "szklany wc" ;)) Gryzła mnie ta decyzja do ostatniej chwili ale w końcu się zdecydowałem i przy odbieraniu numeru zmieniłem dystans na  MASTER ! Wyszło jako tako ale po kolei...

Słońce , zimno , ciepło. Zakładam kurtkę, zdejmuję ...czacha mi dymi czy dam rade. To mój debiut w mojej lidze ma koronnym dystansie i mimo ze już jeździłem takie trasy to wpadam w panikę bo będę jechał z moimi lokalnymi "MISZCZAMI" i nie wypada dać d**y.
Mała rozgrzewka po okolicy i hasła znajomych typu "o rzesz w mordę na mastera jedziesz?"
Wreszcie start. Pilot prowadzi i tempo jest wycieczkowe. Trochę asfaltu , pilot uwalnia peleton i już nie widzę czołówki :))
Chłopaki poczekajcie :)

Znam trasę. Jest super.
Liście , single , podjazdy i zjazdy. Lekko wilgotno co trochę hamuje czyli super.

Technika cały czas, dużo singli. To lubię bo sprinty to nie moja bajka.

Trasa dobrze oznaczona ale są momenty że zastanawiam się czy dobrze jadę. Nie nastawiałem się na jakiś wynik a raczej na ukończenie i przetrwanie więc jadę ostrożnie.

jest pierwszy PIT-STOP i 25km łapę w biegu izo i banana  następny na 55km jak dotrwam to będzie super.
Na odcinku typowo trasy master jest wszystko co potrzeba żeby zdołować cieniasów. Błoto , rzeczki ,podjazdy i łąki z grząskimi ścieżkami.

Po drodze mam kilka przygód typu wjazd do głębokiej koleiny i kije w przerzutce ale szczęśliwie docieram do PIT- STOPu nr 2 mimo że tylna przerzutka ucierpiała i zrzuca biegi. Łapę izo a dalej  cała seria znanych morderczych podjazdów.

Na około 65km tracę czujność i w małej grupie przejeżdżamy skręt co skutkuje nadrobieniem około 3km ,ogólnym wkurzeniem i stratą czasową około 10 min. Dobrze że zawróciliśmy bo były plany żeby ścinać i wtedy ominęli byśmy tajny punkt kontrolny co skończyło by się dyskwalifikacją.

Na 73km dopada mnie mocarny skurcz prawego uda ale zaciskam zęby i docieram szczęśliwie do mety.

Podsumowując:
Super maraton. Ponad 7 dych dystansu dało mi w kość i super bo wreszcie czuje się zmęczony po maratonie. Ciesze się z jazdy z MASTERAMI bo to jednak klasa , kultura i wysoki poziom co motywuje. Nie ma dziwnych zachowań i chamstwa a że pokazali mi gdzie moje miejsce w szeregu to szacun wielki dla nich. Jak to powiedział Piotrek R. na trasie gdy jechałem za nim: " Trzeba się cieszyć z płynnej jazdy a reszta jest nie ważna".... Pozostaje przygotowywać się do następnych startów , poprawiać wyniki i gonić liderów...

Wyniki :

miejsce open    - 73/130
miejsce kat M3  - 30/50
strata do lidera M4 - 59min :)))  tyle do poprawy na 2015...kosmos
punkty  - 380/500

Tomq74
| 13:14 piątek, 18 kwietnia 2014 | linkuj Pewnie że mogę. Podjazd zaczyna się na około 53km trasy , skręt w lewo za drugim bufetem w miejscowości Widełki. Najpierw są pola te ze zdjęć a potem las i podjazd pod górę "Włochy " i "Stołową". Łącznie kilka km podjazdu.
TomliDzons
| 20:45 czwartek, 17 kwietnia 2014 | linkuj A co do tego podjazdu ukrytego w lesie, to jak byś mógł wskazać na mapie gdzie on jest dokładnie?
Tomq74
| 08:23 czwartek, 17 kwietnia 2014 | linkuj Faktycznie ten odcinek jest zajebisty i ulubiony przez zawodników.To jeden z "KULTOWYCH" podjazdów i to co widać to tylko połowa a drugie tyle w lesie.
TomliDzons
| 19:48 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj Zajebiste foty zawodników wśród pól....szkoda że u nas tak płasko...
Tomq74
| 14:41 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj :) Wychodzony to tak średnio...71kg wiec jest z czego urwać jeszcze ze 2kg :)) Nie zaprzeczam bo było ciężko ale lubię tak ;)
zorro
| 16:36 wtorek, 15 kwietnia 2014 | linkuj No długi dystans to inna liga :-) Gratulacje decyzji i wyniku! Widzę wychudzony i na każdym zdjęciu z zaciśniętymi zębami!
bestiaheniu
| 12:19 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Wow. W życiu bym czegoś takiego nie ujechał.
martink
| 06:50 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Zdecydowanie jesteś Master :) Gratulacje :)
bazyl3
| 06:20 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Gratulacje! Dobrze, że darowałem sobie badanie trasy z Łagowa do Daleszyc, bo byście mnie rozjechali :P
birdas
| 20:24 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj To ciekawie ... może też ostatni sezon w M3 przeznaczę na jakieś eksperymenty typu Mini, albo Giga. Tylko, że na dzień dzisiejszy w Giga nie zrobiłbym generalki, bo może z 2 starty bym ukończył. W górach Mega jest zgonem ... :/
Tomq74
| 20:15 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Właśnie będę jeździł mastera. Taki był plan tylko został przyśpieszony zmiana regulaminu. Daje sobie ten sezon na przyzwyczajenie i przygotowanie do ścigania w masterze w 2015. :)
birdas
| 20:09 niedziela, 13 kwietnia 2014 | linkuj Przecież za rok nie będziesz jeździł dystansu "master" więc strata do lidera M4 raczej Ciebie nie dotyczy. Fajnie, że nie będzie Ci się nudziło na maratonach w sezonie. :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!