avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Sprzęt HEX V4 SZOSA 26

Maraton ŚLR # 7 Sobków - Fajne letnie MTB

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 2

Piękny słoneczny dzień. Aż chce się jeździć.

Docieramy do Sobkowa o 9:30 i robimy małą rozgrzewkę na podjazdach. Przed startem trochę pogawędki ale czas już do sektora.

Ziemia paruje i wiemy ze będzie ciężko ale wole to niż deszcz i błoto.

Na starcie niespodzianka bo okazuje się ze jadę z 1 sektora ale nie na wiele się to zdaje bo już na pierwszym podjeździe spada mi łańcuch i wszyscy mnie wyprzedzają :) czyli wszystko po staremu...gonię ile mogę.

Trasa fajna i jest wszystko co potrzeba do fajnej jazdy. Nawet jedną kałuże znalazłem żeby się trochę w błocie uflagać. Jedzie mi się fajnie do 55km i wtedy dostaje ataku skurczy w obu udach i to takich że kładę się na glebę bo nie mogę stać. Wypiłem magnez , odpocząłem parę minut i jadę dalej ale już delikatnie bo nogi mnie rąbią. Na 2 pt-stop na 60km docieram z suszą w bidonach. Piję ile wlezie, tankuje bidony i zupełnie inaczej się czuję. Mogę jako tako jechać.

Single przy Nidzie jak zwykle zajebiste. Jeszcze jeden podjazd i meta.

Oj umordowałem się jak w Nowinach ale to chyba przez tą pogodę. Wreszcie fajny ścig. Miałem już dość błota a tym razem nie było go wcale. 7 z 8 startów ukończone. Generalka może być ;) Może wyniki nie powalają ale jestem zadowolony bo w sumie nie przygotowywałem się do takich długich tras i jak na tegoroczny debiut w MASTERze to dla mnie jest ok. 27 września ostatni ścig finałowy w Kielcach . Zapowiada się mega killer...