avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Sprzęt HEX V4 SZOSA 26

mtb szosa # 6 -Nadeszło lato tej wiosny -wycieczkowa traska z Piotrkiem

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 1

Zajebiste ciepełko...20 stopni. Miałem zaplanowaną traskę z Piotrkiem ,nic nie stanęło na przeszkodzie więc jedziemy. Spotykamy się w Suchedniowie a potem już razem w stronę Starachowic.Krótkie spodenki,podkoszulek termoaktywny i letnia koszulka....poezja....jak lekko...jak zajebiscie. Lekki halny w mordę albo z boku ale mi osobiście nie przeszkadzał. Na początku nawet spoko śmigamy ale w połowie dystansu Piotruś lekko wymięka więc zwalniamy i cieszymy się wycieczką (przynajmniej ja) ;) Św Krzyż w śniegu...fajnie to wygląda z daleka. Mysza nie wytrzymała i pojechała z samego rana zdobywać szczyt i uflagała się w błocie.Trzeba się jeszcze wstrzymać kilka dni z wjazdem do nadajnika. My tym czasem odbijamy na Bodzentyn i spokojnym tempem dociągamy do Suchedniowa. Mała pętla zaliczona....Piotrek dał radę mimo dosyć trudnej traski. Dzięki Piotruś i do następnego razu... powodzenia w Daleszycach....dasz radę ;)