avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Kalorie 2067kcal
  • Sprzęt HEX V4 SZOSA 26

mtb szosa # 7 - Powtórka po mojemu

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj już nie jest tak pięknie jak wczoraj. Zimno (9stopni) i mokro , zachmurzenie 100% i silny wiatr. Mimo to jakoś mam natchnienie i robię tą sama traskę co wczoraj tylko bez zbędnych postojów i nawrotów...moim tempem oczywiście. Do Starachowic jest znośnie ale im bliżej Bodzentyna tym wiatr silniejszy a na prostej przed "Barbarą" to już halny w morde. Kolejny raz stwierdzam fakt ze kiedy jadę swoim tempem i nie ważne czy to trenażer czy live to spalanie mam mniejsze w porównaniu do jazdy "wycieczkowej". Tym razem tez się to potwierdziło mimo dużo gorszych warunków pogodowych porównując do wczorajszego przejazdu. Wnioski nasuwają się same..."nie wymiekać tylko zap..ać"