avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Sprzęt BYDLAK 26

Chomik letnią wieczorową porą

Sobota, 1 czerwca 2013 · dodano: 01.06.2013 | Komentarze 3

To już nie jest zabawne. Pada non stop a czasami to wręcz dop....a, drogą płynie rzeka jak "Dunajec". Wieczorem już nie wytrzymałem i dosiadłem chomika...dał mi po dupie przyznaje się....chomik w lato to katorga ale jakoś wytrwałem godzinę z jako takim tempem.

birdas
| 08:19 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj U nas podobnie. Do południa ma być bez opadów (i na razie tak jest). Normalnie miałem w planach pojeździć, ale zdrowotnie niewiele się zmieniło, więc kolejny dzień będę miał przerwy. A jutro znów deszcz więc się pewnie skończy jednym jedynym treningiem w środę, a później Głuszyca.
Tomq74
| 19:57 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj Podobno jutro według neta do południa ma nie padać to planuję wyjechać a chomik to na maxa dopiero od 1 listopada....chyba że pora deszczowa się przedłuży.
birdas
| 19:47 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj No właśnie. Pewnie wszędzie jest podobnie. U mnie dzisiaj to max. godzinka była bez deszczu (jak zsumować wszystko do kupy). Tragedia. A pomyśleć, że w memoriale wystartowało ok. 60 osób. Jutro nie jeżdżę bo dalej jestem struty tak jak byłem. Za tego chomika to podziwiam, uważaj żeby Ci tak już nie zostało. :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!