avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tomq74 z miasteczka Skarżysko-Kamienna. Mam przejechane 39173.09 kilometrów w tym 3960.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Tomq74.bikestats.pl
  • Sprzęt BIAŁAS MTB 27.5

Odpoczynkowo /wycieczkowo z TomiliDzonsem w górach Świętokrzyskich

Sobota, 4 października 2014 · dodano: 04.10.2014 | Komentarze 6

"Nadejszła wiekopomna chwila" i TomiliDzons zawitał ponownie w górach Świętokrzyskich.

Ustawka była dogadana kilka dni wcześniej.Czekaliśmy tylko na dobra pogodę .... i udało się.
Piękne słońce choć zimno. Startuję o 8:30 do punktu spotkania czyli okolic Wierzbicy.Jadę BIAŁASEM bo Hexagon jeszcze w błocie po ostatnim maratonie. Przynajmniej regulacje zrobię... Jest tylko 6 stopni ciepła , mgła ,szron ale fajnie . W okolicach Wierzbicy spotykamy się i dalej już jedziemy według mojego planu a plan był taki żeby zaliczyć kilka lokalnych górek i zareklamować moje tereny ;)
Tomek jedzie równo, nie wymięka. Tempo mamy wycieczkowe ale są momenty że się zapominam i wchodzę na moje obroty czyli 30+ i o dziwo też trzyma koło...szacun Tomku
Od czasu do czasu robimy przerwę na fotkę dla potomnych( będą u Tomka) i zaliczamy kolejne podjazdy.
Musze przyznać że traskę ułożyłem tak że nie było wcale płasko i Tomek dostał porządnie po nogach no ale tak miało być żeby za szybko nie zapomniał gdzie był ;)
Zaliczamy : Górki Parszowskie , Barbarę, Górę miejską w Bodzentynie, podjazd w ŚW.Katarzynie ,Masłów ,Pasmo Klonowskie (KILLERA) ze wszystkich stron , na koniec BAJPASY i tam się skończyła niespodziewanie nasza trasa bo rower Tomka zaczął protestować i grozić awarią więc nie chcieliśmy ryzykować i wracamy. 90% zaplanowanej trasy wykonane. Wracamy starą 7ka do Skarżyska.
To był fajny dzień i fajna traska. Dzięki Tomku że przyjechałeś. Fajnie było poznać Cię na żywo. Następnym razem ja przyjadę do Ciebie wiec obmyślaj traskę :)

Opony: Schwalbe Smart Sam 27.5x2.1

Trasa z navime niepełna bo brakło baterii na końcówce.

Kategoria Wyprawy

Tomq74
| 13:44 czwartek, 16 października 2014 | linkuj Honor mazowieckiego obroniony :) Następnym razem opracuje traskę na 3000m przewyższenia no i sam już wiesz ze Twój rekord prędkości czeka na Ciebie na BAJPASACH ;)
TomliDzons
| 07:15 czwartek, 16 października 2014 | linkuj No tak dla Tomka ze Skarżyska to bez napinki, a tomek z Warszafki to musiał niexle naginać żeby bronić honoru mazowieckiego w świętokrzyskim :-)
birdas
| 10:28 wtorek, 7 października 2014 | linkuj Fajnie ... też bym tak chciał. :/
Tomq74
| 11:21 niedziela, 5 października 2014 | linkuj W sumie to przez całą trasę zjadłem dwa hamburgery i kilka batonów. Wystarczyło bez problemu. Dobrze jest tak raz na jakiś czas pojechać fajną traskę bez spinki, pomiaru czasu i wyciskania średniej. Dodatkowo jak trafi się fajne towarzystwo i pogoda to dzień mija wyśmienicie.
zorro
| 11:16 niedziela, 5 października 2014 | linkuj Też coś takiego muszę przejechać , żeby godnie sezon skończyć :-) A potem zjem 3 kebaby ;-)
bestiaheniu
| 10:23 niedziela, 5 października 2014 | linkuj Boże, ile kalorii :O. To chyba ze trzy kebaby.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!